Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Miejskiej.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o złożonych interpelacjach i zapytaniach Radnych.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
6.
Przyjęcie dokumentu pn.: „Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Opole Lubelskie w roku szkolnym 2024/2025”.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia aktualizacji Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Opole Lubelskie do roku 2030.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Opole Lubelskie z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok”.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany załącznika do uchwały Nr XIV/118/2025 Rady Miejskiej w Opolu Lubelskim z dnia 19 sierpnia 2025 r. w sprawie przyjęcia Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Opole Lubelskie na lata 2025-2029.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie z dotychczasowym dzierżawcą kolejnej umowy dzierżawy na część nieruchomości gruntowej położonej w Opolu Lubelskim w obrębie ew. 03 – Opole Lubelskie, na okres 10 lat.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości obowiązujących na terenie Gminy Opole Lubelskie na rok 2026.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na terenie Gminy Opole Lubelskie na rok 2026.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu gminy Opole Lubelskie na 2025 rok.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej.
15.
Informacja Naczelnika Urzędu Skarbowego i Wojewody Lubelskiego o złożonych przez Burmistrza, Radnych, Urzędników oraz Kierowników Jednostek Organizacyjnych Gminy oświadczeniach majątkowych.
16.
Sprawy różne i wolne wnioski.